Kumazu

FAQ

Skąd pochodzą produkty?
Pomysł zrodził się z potrzeby. Moje zamiłowanie do częstych zmian fryzury – trwała, koloryzacja, odbarwianie – doprowadziła mnie na skraj przepaści? Włosy miałam straszne i strasznie zniszczone. Stąd plan ratunkowy? celem było i jest poprawienie kondycji włosów (zapobieganie wypadaniu, przyspieszenie wzrostu włosów, zapobieganie odłamywaniu się końcówek, poprawa kondycji i wyglądu włosów).
Niekończące się eksperymenty z środkami dostępnymi na rynku kosmetycznym doprowadziło do dwóch rzeczy: rozczarowania oraz wydrenowania portfela. I wtedy przyszło oświecenie Skoro chemia i nowoczesność zawiodła trzeba sięgnąć do źródeł. Źródeł, które zawsze były obecne w moim życiu. Mój dziadek na wszystko stosował ziołowe napary i o dziwo pomagały. Strasznie mnie jego ziołolecznictwo kiedyś drażniło? i absolutnie w nie, nie wierzyłam ale przyszedł taki czas kiedy wiedza pokoleń pomogła w chorobie mojemu sykowi później mi ?od tego czasu za każdym razem dzwoniłam do dziadka o poradę. On radził, uczył, pokazywał, przekonywał. Jego pasja stała się moja pasją. Sama zaczęłam czytać, szukać i zgłębiać wiedzę o leczniczych roślinach i sięgać po naturalne składniki. Zaczęłam doceniać pokrzywę, skrzyp? Skoro stosowane są od wieków (a kiedyś każda kobieta miała długie włosy) to muszą działać cały czas. Do tego dołączyłam tradycyjne rośliny medycyny chińskiej takie jak imbir i żeń szeń. I wtedy wszystko zadziałało! Połączenie dwóch kultur dało niesamowite efekty. Może nie od pierwszego użycia ale stan włosów ulegał poprawie. Pierwsza zauważyła to moja fryzjerka, która zna moje włosy od 13 lat. To ona pierwsza powiedziała „wiesz, nie wiem co robisz z tymi włosami ale rób to dalej”. Efektem prób i zamiłowania do naturalnych terapii i ziołolecznictwa  jest eliksir KUMAZU.
Receptura oparta w 100% na ziołach i  ekstraktach roślinnych oraz na wiedzy i doświadczeniu przekazywanym z pokolenia na pokolenie. Połączenie, które już przed wiekami było wykorzystywane w lecznictwie. Zarówno w Europie jak i na dalekim wschodzie. Nie używam konserwantów. Produkty z serii Kumazu robię osobiście. Są one oczywiście zarejestrowane w europejskiej bazie kosmetyków, CPNP.
Czy będą dostępne nowe produkty?

Tak, sukcesywnie będziemy oferować Państwo kolejne produkty.

Jaki jest koszt dostawy?

Formę dostawy można wybrać w procesie Zamówienia. Koszty dostawy na terenie Polski pokrywa w całości KUMAZU.

Czy muszę rejestrować się, aby złożyć zamówienie?

NIE, Zamówienie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta na stronie. Zostanie ono zrealizowane w taki sam sposób jak gdyby mieli Państwo założone konto na stronie. Jednak rejestracja w systemie umożliwia Państwu korzystanie z takich udogodnień jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, uczestniczenie w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z kodów rabatowych dla stałych klientów itp.

Jak szybko wysyłacie zamówione produkty?

Standardowo w 24 godziny. Zamówienia złożone (i opłacone ? dla płatności przelewem) w dni robocze do godz. 11 ? nadawane są tego samego dnia z dostawą do Klienta następnego dnia roboczego. Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 48 godzin.?Jeśli zamówienie zostanie złożone (i opłacone ? dla płatności przelewem) w poniedziałek do godz.  11.00 ? przesyłka powinna dotrzeć we wtorek. Jeśli zostanie złożone w poniedziałek o 16.00 ? przesyłka zostanie nadana we wtorek z dostawą na środę lub z dostawą do czwartku.

Czy mogę otrzymać fakturę razem z przesyłką??

TAK, Fakturę wystawiamy w oparciu o podane dane i dołączamy do wysyłanej przesyłki. Jesteśmy legalnie działającą firmą w Polsce. Proszę zwrócić uwagę na fakt, że dane do faktury oraz dane do wysyłki mogą być różne.

Czy po złożeniu zamówienia  bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

TAK, każdorazowo po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje podsumowanie wraz ze szczegółami na podany adres e-mail.

Do której godziny muszę złożyć zamówienie, aby zostało wysłane tego samego dnia?

Do godziny 11.00 – oczywiście tylko w przypadku dni roboczych tj. od poniedziałku do piątku. W przypadku płatności przelewem realizacja zamówienia z wysyłką produktu tego samego dnia wiąże się z dokonaniem płatności i zaksięgowaniem wpłaty na koncie do godz. 11:00.

W jakich godzinach mogę kontaktować się z biurem obsługi klienta?

Nasi konsultanci są do dyspozycji w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 16.00 czasu środkowoeuropejskiego pod numerem tel: +48 609 950 209 lub pod e-mailem: kumazu@kumazu.pl
ZAKUPY W KUMAZU.PL
Jak wygląda proces realizacji zamówienia?

Klient zamawia produkty na stronie www.kumazu.pl. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją postanowień naszego regulaminu. Po złożeniu zamówienia, Klient płaci za zamówione produkty, zgodnie z wybraną metodą płatności. Po zaksięgowaniu wpłaty, kumazu.pl przystępuje do kompletacji zamówienia. W momencie wysyłki zamówienia, kumazu.pl powiadamia o tym Klienta wysyłając potwierdzenie nadania przesyłki.
Kiedy rozpoczyna się proces realizacji zamówienia?

?Proces realizacji zamówienia rozpoczyna się zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Czy mogę odebrać zamówiony produkt osobiście?

Kumazu.pl prowadzi jedynie sprzedaż wysyłkową, dlatego nie umożliwiamy odbioru osobistego zamówionych produktów.

Mam już konto na stronie kumazu.pl, ale nie mogę się zalogować. Co robić?

Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login (adres e-mail) lub hasło do konta. Jeśli zapomniano hasła – prosimy kliknąć w link „Nie pamiętasz hasła” dostępny na stronie logowania. Nowe, losowo wygenerowane hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji. Jeśli mimo poprawnego hasła, nie udało się zalogować – prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel: +48 609 950 209 lub drogą elektroniczną na adres: kumazu@kumazu.pl
Czy może zdarzyć się, że moje konto zostanie zablokowane??

Administrator strony ma prawo zablokować konto użytkownikowi w przypadku złamania postanowień Regulaminu. Jeśli doszło do takiej sytuacji, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel: +48 609 950 209 lub drogą elektroniczną na adres: kumazu@kumazu.pl
Jak mogę wykorzystać kod rabatowy?

Podczas składania zamówienia prosimy o wpisania kodu rabatowego w odpowiednie pole. Odpowiednia wysokość rabatu zostanie automatycznie odjęta od całkowitej sumy zamówienia.

Skąd mogę mieć pewność że moje dane są chronione, a całość operacji zakupu (w tym płatności) jest bezpieczna??

Bezpieczeństwo Państwa danych jest jednym z naszych absolutnych priorytetów. Na każdym etapie działań przywiązujemy ogromną wagę do ochrony danych osobowych. Dane osobowe są zgłoszone do Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych (GIODO). Posiadamy najwyższej jakości rozwiązania technologiczne i zabezpieczenia systemowe. Ponadto zespół specjalistów na bieżąco monitoruje system tak by wszelkie operacje przebiegały bez zarzutu.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Akceptujemy następujące metody płatności:

– kartą kredytową: VISA, MasterCard?

– szybkim przelewem elektronicznym za pośrednictwem serwisu PayU lub PayPal?

– za pobraniem tj. zapłata kurierowi gotówką przy odbiorze przesyłki

– przelewem na konto
Czy pobieracie dodatkowe opłaty np. za płatność kartą kredytową?

Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat za wybraną formę płatności.
Czy moje zamówienie zostało już wysłane??Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie www.kumazu.pl w zakładce ?Moje Konto? (tylko dla zarejestrowanych Klientów). Dodatkowo, przy każdorazowej zmianie statusu zamówienia, na konto e-mail podane przy realizacji zamówienia zostanie wysłana wiadomości z aktualnym statusem („Zamówienie przyjęte do realizacji”, „Zamówienie wysłane” itp.).
W jakim czasie firma kurierska dostarcza przesyłkę?

?W następny dzień roboczy lub w ciągu dwóch dni roboczych po złożeniu i opłaceniu zamówienia (jeżeli zamówienie zostało złożone do godz. 11.00 danego dnia roboczego), czyli średnio 24h lub 48h od złożenia zamówienia. Przykładowo: jeśli zamówienie zostanie złożone w poniedziałek o godz.  11.00 ? przesyłka powinna dotrzeć do wtorku lub środy. Jeśli zostanie złożone w poniedziałek o 13.00 ? przesyłka zostanie nadana we wtorek z dostawą do środy lub czwartku.
Kurierzy dostarczają przesyłki w dni robocze, w godzinach 8.00 ? 17.00. W przypadku, gdyby opcja odbioru przesyłki w godzinach pracy kuriera nie byłaby możliwa prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr tel.: +48 609 950 209  lub drogą elektroniczną na adres kumazu@kumazu.pl
Klient zarejestrowany i posiadający konto w kumazu.pl konto może śledzić status swojego zamówienia na bieżąco.
W jakim czasie realizowane są zamówienia złożone w dni wolne od pracy i święta?

Zlecenie realizacji zamówienia wysyłane jest pierwszego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia. Status zamówienia można sprawdzić w zakładce Moje Konto.

Gdzie mogę śledzić moje zamówienie?

Zamówienie można śledzić po wpisaniu numeru przesyłki bezpośrednio na stronie firmy kurierskiej InPost Informację z numerem przesyłki otrzymają Państwo drogą mailową na wskazany adres e-mail po przekazaniu Państwa zamówienia do firmy kurierskiej.

Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?

Aktualnie umożliwiamy dostawę zamówień jedynie w dni robocze.
Co jeśli przesyłka zostanie uszkodzona podczas transportu?

W takiej sytuacji, przede wszystkim nie należy odbierać przesyłki od kuriera. Jeśli dostarczona przesyłka budzi wątpliwości, a opakowanie jest np. uszkodzone, prosimy o odmowę jej przyjęcia i poinformowanie nas o zaistnieniu takiej sytuacji. Postaramy się jak najszybciej przesłać nowy produkt lub zwrócić wpłaconą należność. Dokładniejsze obejrzenie paczki jest możliwe jedynie po uiszczeniu opłaty za przesyłkę oraz po podpisaniu dokumentów przewozowych. W rzeczywistości kurier nie ma obowiązku uczestniczenia w tym procesie, ale można poprosić go, aby zaczekał do momentu sprawdzenia przesyłki. Jeśli przesyłka zostanie odebrana bez wcześniejszych oględzin, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską InPost pod numerem: dla telefonów komórkowych +48 722 444 000, dla telefonów stacjonarnych 801 400 100 aby zgłosić szkodę oraz chęć sporządzenia protokołu szkody. Po przyjeździe kuriera należy wraz z nim sporządzić protokół, zaznaczając wszystkie szczegóły i akceptując finalną wersję protokołu. Następnie proszę niezwłocznie skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta tel.: +48 609 950 209 lub drogą elektroniczną na adres kumazu@kumazu.pl. W momencie wykrycia szkody i sporządzenia protokołu, przesyłka pozostaje u adresata. Gwarantujemy, że pomożemy w procesie odesłania produktów do nas i w dalszym załatwieniu sprawy.
Czy można ?odłożyć? wysyłkę zamówienia na późniejszy termin?

Oczywiście jest to możliwe, ale jedynie do momentu, gdy skompletowane zamówienie nie zostało przekazane kurierowi do dostarczenia. Jeśli zamówienie jest na etapie realizacji, proszę możliwie jak najszybciej skontaktować się naszym Biurem Obsługi Klienta pod nr tel: +48 609 950 209, lub wpisać zastrzeżenie o późniejszej wysyłce na etapie składania zamówienia w polu ?Uwagi do zamówienia”.
Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Nie możemy Państwu tego zagwarantować, gdyż kurierzy nie mają obowiązku kontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej dostawą.
Czy mogę zwrócić zamówione produkty?
Każdemu Klientowi przysługuje, na podstawie przepisów prawa, prawo do odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży/nabycia, bez podania przyczyny w terminie opisanym poniżej. Prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży/nabycia przysługuje Klientowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Klienta Towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem Klient wyśle oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży/nabycia na adres mailowy: kumazu@kumazu.pl lub adres korespondencyjny wskazany poniżej. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

W celu zwrotu Towaru należy wysłać zwracany produkt/produkty na poniższy adres. W celu usprawnienia procedury zwrotu, uprzejmie prosimy o dołączenie do przesyłki ze zwracanym Towarem otrzymanej faktury lub paragonu oraz wypełnionego formularza zwrotu/reklamacji Towaru umieszczonego pod adresem ttp://kumazu.pl/dokumenty-do-pobrania.
KUMAZU Karina Kondeja-Wojtczak?ul. Przebiśniegów 10?05-500 Nowa Iwniczna – Z dopiskiem „Zwrot”
Zwrotu wpłaty dokonamy niezwłocznie, nie później jednak niż w przeciągu 14 dni od daty odstąpienia od Umowy sprzedaży/nabycia. Zwrot środków nastąpi w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy, z którego dokonano płatności lub na rachunek karty płatniczej lub na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu/reklamacji. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie produktu/produktów wraz z kosztami pierwotnej przesyłki jeśli została poniesiona. Koszt opakowania i odesłania Towaru ponosi Klient. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek „za pobraniem”
Czy mogę złożyć reklamację produktu?

Prawo do złożenia reklamacji przysługuje w przypadku stwierdzenia:

– wad fabrycznych produktu;

– uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie dostawy, przy czym, w razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia produktu podczas transportu, zaleca się aby Klient sporządził w obecności kuriera protokół szkody, gdzie dokładnie opisze wadę przesyłki na protokole;

– niezgodności produktu z produktem zawartym w zamówieniu.
Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w kolorystyce opakowań produktów dostarczonych z oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

Aby dokonać reklamacji produktu, należy wydrukować i wypełnić formularz zwrotu/reklamacji zamieszczony na stronie http://kumazu.pl/dokumenty-do-pobrania i wysłać reklamowany produkt wraz z wypełnionym formularzem oraz fakturą lub paragonem, która była dołączona do otrzymanego zamówienia na adres: KUMAZU Karina Kondeja-Wojtczak, ul. ul. Przebiśniegów 10, 05-500 Nowa Iwniczna z dopiskiem „Reklamacja”. Brak dokumentu potwierdzenia zakupu wyklucza możliwość reklamacji.
Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni roboczych liczonych od dnia wpłynięcia do Nas reklamowanego produktu. Weryfikujemy zasadność reklamacji i informujemy mailowo Klienta o decyzji. W przypadku uznania reklamacji, produkt uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu jego wyczerpania), Zwrócimy nabywcy równowartość ceny produktu wraz z kosztem pierwotnej dostawy jeśli była poniesiona. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za bezzasadną, ustalimy z Klientem mailowo czy zakupiony produkt zostanie odesłany do Klienta na jego koszt, czy też zostanie zutylizowany.
W jaki sposób zwracane są pieniądze w przypadku zwrotu lub reklamacji rzeczy i w jakim terminie otrzymam pieniądze?

Zwrot wpłaty następuje w terminie do 14 dni w formie przelewu bankowego na rachunek bankowy, z którego dokonano płatności lub na rachunek karty płatniczej lub na rachunek bankowy wskazany w formularzu zwrotu/reklamacji.
Czy w przypadku reklamacji produktu otrzymuję produkt raz jeszcze czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy?

Klient ma możliwość wybrania preferowanej formy reklamacji. Możliwe są: zwrot pieniędzy lub wymiana na nowy produkt. ?Zastrzegamy, ze może zaistnieć sytuacja, iż nie będziemy w stanie wymienić reklamowanego produktu na nowy. W tym przypadku zwrócimy pieniądze.

 

 

 

 

 

?>